بهترین آرایشگاه عروس اصفهان

گریم تخصصی عروس اصفهان
گریم تخصصی عروس اصفهان
فوریه 6, 2020

بهترین آرایشگاه عروس اصفهان

بهترین آرایشگاه عروس اصفهان غزل صادقی

بهترین آرایشگاه عروس اصفهان غزل صادقی

اگر یک روز در زندگی شما است که می خواهید مثل جواهر به نظر برسید ، روز عروسی شماست. هر عروس می خواهد خیره کننده به نظر برسد و در جشن عروسی خود بین تمامی افراد بدرخشد. آرایش مناسب عروسی و مدل موهای عروس مناسب توسط بهترین آرایشگاه عروس اصفهان می تواند به شما کمک کند بهترین حالت از چهره خود را در معرض دید قرار دهید و در هنگام عکس گرفتن از هر زوایای مختلف بهترین ظاهر خود را داشته باشید.

 در سالن زیبایی غزل صادقی بهترین آرایشگاه عروس اصفهان ایده های آرایش و مدل موهای عروسی الهام بخش برای شما قابل انتخاب است که مطمئناً برای شما جذاب خواهد بود تا ظاهر برجسته ای را برای روز عروسی بزرگ خود به دست آورید.

ویژگی های آرایش عروس در بهترین آرایشگاه عروس اصفهان

  • آرایش عروس باید بر طراوت و زیبایی صورت تأکید کند
  • آرایش عروسی باید با جزئیاتی دیگر مانند لباس عروس – لوازم جانبی ، لباس ، دسته گل عروس و اگر عروسی دارای تم خاصی است بسیار هماهنگ به نظر برسد.
  • آرایش عروس باید به گونه ای باشد که عروس در عکس های عروسی زرق و برق داشته باشد. باید در نظر داشت که آرایش عروسی در زمان های مختلف سال به لوازم آرایشی مختلفی نیاز دارد ، با برخی خصوصیات “ماندگاری” به طور خاص در شرایط آب و هوایی که در آن مراسم عروسی برگزار می شود
  • هنگام انتخاب رژ لب آرایش عروسی ، باید به خاطر داشته باشید که در اثر خوردن و آشامیدن و روبوسی باید بسیار ماندگاری داشته باشد.

اگر تصمیم دارید با یک متخصص آرایش عروسی تماس بگیرید ، قبل از آرایش عروسی “نهایی” باید “تست آرایش” را انجام دهید. 

قبل از استفاده از لوازم آرایشی مخصوص میکاپ عروس ، باید پوست خود را برای آرایش آماده کنید. صرف نظر از آنچه که ممکن است پوست شما ممکن است واکنش حساسیت زا نشان دهد ، هر روش آرایشی و بهداشتی مربوط به نفوذ عمیق به پوست حداقل دو هفته قبل از روز “عروسی ” انجام شود.

در آستانه جشن عروس باید رژیم را رعایت کند ، یعنی نوشیدن الکل ، غذاهای چرب ، شیرینی و محصولاتی که واکنش آلرژیک دارند ، شما نیز باید مراقب باشید تا در صورت شما تورم ایجاد نشود و پف آلود به نظر نرسد. در صورتی که دوست دارید پوست خود را برنزه کنید ، این کار باید یک ماه قبل از عروسی انجام شود تا، قرمزی وجود نداشته باشد و پوست حالت برنز زیبای خود را به دست می آورد .

آرایش عروس: قوانین استفاده از لوازم پایه میکاپ عروس

  • قبل از استفاده از مواد آرایشی ، پوست صورت باید با ماده مخصوصی که برای این منظور طراحی شده است ، ترجیحاً قبلاً تست شده تمیز شود تا از واکنش ناخواسته پوست به مواد آرایشی جدید جلوگیری شود ،
  • برای یک پایه آرایش ، پوست را با محلول تونیک تمیز کرده و اگر پوستتان مستعد خشکی است ، یک کرم روزانه مرطوب کننده مالیده می شود . اگر عروس از نوع پوست چربی برخوردار است ، نباید از یک مرطوب کننده زیر پایه کرم پودر استفاده شود.
  • قبل از استفاده از لوازم آرایشی دیگر ، ابتدا پوست صورت صاف و یکدست می شود تا پایه و اساس آرایش مشخص شود. کرم پودر نباید قوام بسیار ضخیمی را داشته باشد ، اگر این قسمت آرایش روی پوست شما خوب به نظر نرسد ، بر روی بقیه قسمت ها تاثیر میگذارد و در صورت گرم بودن هوا و عرق کردن ، آرایش نمیریزد. تن رنگ کرم پودر باید همان رنگ پوستتان باشد .
  • کرم پودر باید بسیار سبک ، تقریبا شفاف باشد و تا آخر شب حالتی تازه داشته باشد برای اینکه “برق صورت ” در عکس های عروسی نباشد. حرکات سبک با استفاده از یک برس مخصوص پنکیک از مرکز صورت تا لبه ها اعمال می شود. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button