آموزش میکاپ در اصفهان

بهترین میکاپ آرتیست کاشان
بهترین میکاپ آرتیست کاشان
مارس 11, 2020
قیمت هایلایت مو در اصفهان
قیمت هایلایت مو در اصفهان
آوریل 10, 2020

آموزش میکاپ در اصفهان

آموزش میکاپ در اصفهان

از کجا می توانید آموزش میکاپ در اصفهان را فرا بگیرید؟

چه بخواهید در زمینه آرایشی و زیبایی کار کنید و چه می خواهید هر روز میکاپ جدیدی برای خود  داشته باشید ، توسط غزل صادقی بهترین آموزش میکاپ در اصفهان را خواهید آموخت .

شاید  شما سالهاست که بدون هیچ گونه تغییر مانند بسیاری از خانمها ، همان روال آرایشی همیشگی خود را انجام می دهید. ممکن است شما پرایمر را بزنید ، سپس مقداری کانسیلر و ریمل می زنید ، کرم پودر را به صورت خود اضافه می کنید ، و رژ لب را به عنوان نتیجه نهایی استفاده می کنید.

به نظر می رسد شما در  همین روال گیر کرده اید و ممکن است به جای تماشای فیلم کوتاه آرایشی زیبایی در اینستاگرام ، به یادگیری نکات و ترفندهایی برای داشتن ظاهری متفاوت نیاز به یک راه حل آموزشی جدی داشته باشید..

در این صورت ، راه حل درست برای شما ، آموزش در یکی از شاخه های آموزشی آرایشی و زیبایی غزل صادقی است که مجموعه ای از دوره های آموزشی کوتاه مدت را برای کسانی که می خواهند استاد هنر آرایش و گریم شوند را  ، آماده کرده است.

مزایای شرکت در دوره آموزش میکاپ

  • برای کسانی که مایل به کار به عنوان یک آرایشگر هستند ، دوره آموزش آرایش حرفه ای نیز وجود دارد و  همه چیزهایی را که باید در یک دوره تنها دو ماه و نیم بشناسد به شما می دهد. این دوره با همکاری بهترین متخصص میکاپ در اصفهان غزل صادقی تهیه شده است .
  • همچنین دوره های آموزشی کوتاه را ارائه می دهد که فرصتی مناسب برای هرکسی است که می خواهد مهارت های آرایش خود را بهبود ببخشد. به عنوان مثال ، یک دوره دو روزه معادل چهار ساعت یک تکنیک مهم را یاد خواهید گرفت تا به شما در یادگیری اصول حرفه ای آرایش کمک کند.
  • اما اگر می خواهید سخت ترین ترفندهایی را که هنرمندان آرایش استفاده می کنند بیاموزید تا بتوانید در حالی که در  منزل خود هستید آرایش خود را به تنهایی انجام دهید ، می توانید به دوره خود آرایی بپیوندید.
  • این مدرسه به هر کسی که می خواهد بعد از اتمام مطالعه به عنوان یک متخصص آرایش حرفه ای کار کند ، کمک می کند و همچنین دانش آموزان را با تمام فرصت های شغلی زیادی را در پیش روی شما میگذارد
  • این دوره با امتحان نهایی بعد از آموزش های تئوری و سپس عملی بر روی مدل های واقهی به پایان می رسد و پس از اتمام موفقیت آمیز ، شما یک مدرک حرفه ای در زمینه استفاده از لوازم آرایش دریافت خواهید کرد

در این دوره چه چیزهایی یاد خواهید گرفت؟

در این دوره شما با توضیحات کلی آرایش ، تعریف و تاریخچه آرایش ، معرفی مواد آرایشی ، جداسازی صورت ، طبقه بندی و انواع پوست ، استفاده و تمیز کردن لوازم آرایش ، تعریف ، استفاده و تمیز کردن مواد آرایش ، تکنیک های آرایش مطابق شکل های صورت ، شناسایی اشکال صورت و کاربردهای آرایش ، آرایش عروس ، تکنیک های آرایش و کاربردهای پرسلن ، آرایش روز و شب ، دانش رنگارنگ و سبک ، تکنیک ها و برنامه های شکل گیری شخصیت ، تکنیک ها و برنامه های عالی آرایش و ارائه آموزش نظری و عملی آشنا می شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button