آموزشگاه رنگ مو در اصفهان

قیمت هایلایت مو در اصفهان
قیمت هایلایت مو در اصفهان
آوریل 10, 2020
بهترین آرایشگاه زنانه اصفهان
بهترین آرایشگاه زنانه اصفهان
می 2, 2020

آموزشگاه رنگ مو در اصفهان

آموزشگاه رنگ مو در اصفهان

آموزشگاه رنگ مو در اصفهان

آموزشگاه رنگ مو در اصفهان

اولین تغییری که به ذهن هر خانم در ظاهرش میرسد رنگ مو است که اولین کاری که میکند به یک آموزشگاه رنگ مو در اصفهان مراجعه میکند.

 بسیاری از زنان متوسل به روشن کردن رنگ مو یا تغییر رنگ موهای خود  برای جذاب تر شدن دارند.

بنابراین در این مقاله ما آموزش رنگ مو را قدم به قدم ،برای خانم هایی که ترجیح میدهند مو های روشنی داشته باشند تقدیم میکنیم هرچند توصیه می شود که برای یادگیری حرفه ای رنگ مو به آموزشگاه حرفه ای در زمینه رنگ مو در اصفهان مراجعه کنید

برای اینکه ما بتوانیم مو را با رنگ روشن کنیم ، باید این مراحل را دنبال کنیم مراحل انتخاب رنگ: ما رنگ را به طوری انتخاب میکنیم که به ما بیاید ، زیرا بهتر است یک یا دو درجه از رنگ موهای ما تیره تر یا روشن تر باشد تا طبیعی به نظر برسد.

باید رنگی با کیفیت را انتخاب کنیم که حاوی مواد مرطوب کننده برای جلوگیری از خشک شدن شده برای مو است زیرا این کار باعث می شود تا بعد از رنگ کردن موهایتان خشک و وز نشود و از آن محافظت شود و اگر موی تیره است پس باید رنگ مناسب را با آن انتخاب کنیم تا موها پس از روشن شدن طبیعی و سالم به نظر برسند.

مراحل آماده سازی قبل از رنگ مو:

ما با یک لباس محافظ برای شروع رنگ آمیزی مو انتخاب میکنیم  و در صورت عدم دسترسی می توانیم از یک کیسه نایلونی بزرگ برای پوشاندن شانه ها و بدن استفاده کنیم.

ما همچنین از دستکش های لاستیکی برای محافظت از دست در برابر آلودگی در اثر ردیابی رنگ استفاده می کنیم. ما ناحیه خط مو ، قسمت پشت گردن و گوش ها کمی وازلین میزنیم تا از اثرات رنگ بر روی پوست محافظت کنیم.ابزار رنگ مو یک فرچه و کاسه رنگ و کلاه پلاستیکی است .

مراحل رنگ آمیزی مو:

اکسیدان و رنگ مو را ترکیب میکنیم ، به این ترتیب که در تنظیم کمیت و نحوه مخلوط کردن مواد با یکدیگر دستورالعمل های موجود در بسته را دنبال می کنیم. اکسیدان  را در یک کاسه پلاستیکی میریزیم  تا بتوانیم قلم مو را درون آن فرو کنیم. ما به منظور تسهیل در توزیع مخلوط روشن کننده در رشته های مو ، موها را به چهار بخش تقسیم می کنیم و می توانیم تعداد بخش های مو را افزایش دهیم تا به دوازده قسمت برسیم تا روند رنگ آمیزی بسیار ساده شود ، در این صورت ما به کلیپس ​​و گیره مو بیشتری احتیاج داریم تا رشته های مو  رنگ شده با رشته ها ی دیگر نشوند.

قبل از رنگ یک تست بر روی دست خود انجام دهید تا مطمئن شوید حساسیت ندارید.

ما برای مدت زمانی که روی بسته بندی رنگ مشخص شده است ، رنگ را روی موها می گذاریم ، با در نظر گرفتن رشته های مو هر از گاهی برای اطمینان از رسیدن به رنگ مورد نظر آن ها را نگاه میکنیم، اما حواستان باشد خیلی رنگ بر روی موهایتان نماند. و  بلافاصله بعد از زمان طی شده آن را شستشو می دهیم موهای رنگ شده با شستشوی مکرر و قرار گرفتن در معرض نور خورشید سبک تر می شوند. ما موها را با آب و شامپو شستشو می دهیم تا زمانی که کاملاً از اثرات رنگ خلاص نشویم ، سپس با نرم کننده مو میشوییم.

در صورتی که رنگ حاصل از آن هرگز مطلوب نباشد ، می توانیم در این زمینه از یک متخصص کمک بگیریم که موهای ما آسیب نبیند.که ما به بهترین آموزشگاه رنگ مو در اصفهان غزل صادقی را معرفی میکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button