گریم تخصصی عروس اصفهان

بهترین آرایشگاه عروس اصفهان غزل صادقی
بهترین آرایشگاه عروس اصفهان
فوریه 1, 2020
میکاپ تخصصی عروس در اصفهان
میکاپ تخصصی عروس در اصفهان
فوریه 18, 2020

گریم تخصصی عروس اصفهان

گریم تخصصی عروس اصفهان

گریم تخصصی عروس اصفهان

بسیاری از آرایشگاه های سطح شهر اصفهان کار گریم عروس اصفهان را انجام می دهند ولی از آنجایی که کاری بسیار حساس است و به تخصص کاملی نیاز دارد و برای عروس خانم ها بهترین شب زندگی آن هاست و اگر به بهترین شکل ممکن انجام نشود ممکن است کل شب زندگی آن ها خراب شود پس در انتخاب آرایشگاه گریم تخصصی عروس اصفهان باید وسواس زیادی را به خرج داد تا از انتخاب خود پشیمان نشوید .سالن زیبایی غزل صادقی در گریم تخصصی عروس اصفهان مهارت کامل داشته و با داشتن نمونه کارهای عالی در بهترین و رویایی ترین شب زندگی شما را همراهی می کند .

از مهم ترین عوامل آرایش عروس این است که نباید زیادی براق باشد:

در روز عروسی تنها چیزی که باید از شادی بدرخشد چشمان زیبای عروس خانم است که در سالن غزل صادقی ما این شادی را با بهترین آرایش و میکاپ عروس به شما هدیه می دهیم ، اما پوست باید حالت مات داشته باشد. پوست براق می تواند حتی موفق ترین عکس ها را از بین ببرد ، حتی هر عکسی که از نور و فضای خوب بهره مند باشد .

بنابراین ، در روز عروسی ، شما باید دستمال کاغذی را در کیف دستی خود قرار دهید. استفاده از سایه های براق و کلا لوازم آرایشی که برق بزند نیز در آرایش عروس امروزی توصیه نمیشود زیرا برای عکس و فیلم مناسب نیست.

با این حال ، راز اصلی آرایش عروس در تکنیک به کار رفته پنهان است.

روش اجرای گریم تخصصی عروس اصفهان

1. پوست

حتی اگر پوست خوبی دارید ، باید پایه را بکارید. بهتر است فونداسیون را با یک اسفنج مرطوب بمالید که به از بین بردن کرم اضافی کمک کرده و جلوه خاصی به پوست می بخشد. برای رفع اثر براق بودن ، به یک پنکیک ، خاص با تن پوست احتیاج دارید.

2. چشم

قسمت اصلی گریم عروس چشم ها است. در عکس های عروسی ، این چشم ها است که تا مدت ها بعد مورد توجه فرزندان و نوه های شما قرار خواهد گرفت.

برای آرایش چشم باید سایه های مات را از سایه های ظریف انتخاب کنید: صورتی ، بژ ، کرم یا هلویی. سایه های آرایش باید مطابق با رنگ لباس عروس و دسته گل عروس انتخاب شود. تا در همه چیز تناسب رعایت شود.

اگر خط چشم برای چشمان خود می پسندید ، بهتر است از یک خط چشم خشک یا سایه های تیره معمول استفاده شده با یک برس مرطوب استفاده کنید. که باید دو خط چشم با هم یکی کشیده شوند و در طول روز ثابت باشد و پخش نشود .

ابروهای زیبا و خوش حالت نیز در گریم تخصصی عروس اصفهان بر زیبایی چشم تأکید می کنند. و رنگ ابرو خود را بهتر از روز قبل از عروسی ببا رنگ موها یکرنگ کنید. بهتر است از مژه های مصنوعی و ریمل نیز برای بلند شدن مژه ها استفاده کنید.

3. صورت

حتماً از رژ گونه در گریم تخصصی عروس اصفهان استفاده می شود و به گونه های شما حالتی برجسته می دهند. رنگ گونه ها باید ملایم باشد و 3-4 سایه تیره تر از پوست شما باشد

4. لب

برای مطابقت با آرایش اساسی باید رژ لب را انتخاب کنید و همیشه در طول روز یکی در کیف داشته باشید . بعد از کمی خوردن ،نوشیدن ، رژ لب به ناچار از بین می رود ، بنابراین رژ لب را انتخاب کنیدکهماندگاری بالایی داشته باشد 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button