میکاپ تخصصی عروس در اصفهان

گریم تخصصی عروس اصفهان
گریم تخصصی عروس اصفهان
فوریه 6, 2020
آموزش کار با مواد در اصفهان
آموزش کار با مواد در اصفهان
مارس 2, 2020

میکاپ تخصصی عروس در اصفهان

میکاپ تخصصی عروس در اصفهان

میکاپ تخصصی عروس در اصفهان

راز میکاپ تخصصی عروس در اصفهان در چیست ؟

آیا تصمیم گرفته اید که آرایش عروسی خود را برای میکاپ تخصصی عروس در اصفهان به یک آرایشگر حرفه ای بی نظیر بسپارید و در انتخاب خود تردید دارید ؟ پس با سالن زیبایی غزل صادقی تماس بگیرید که خدمات بی نظیر میکاپ تخصصی عروس در اصفهان را ارائه میدهد.

10 راز برای آرایش موفق عروسی

1. دو یا سه هفته قبل از عروسی ، به طور مرتب از سرم آبرسان و مرطوب کننده برای تمیز کردن منافذ استفاده کنید بنابراین پایه و اساس آرایش یکدست تر خواهد شد. در صورت امکان ، 3-4 هفته قبل از نوبت آرایش خود را رزرو کنید.

2. کرم پایه و کرم پودر باید مطابق با رنگ پوست انتخاب شود ، به صورتی که روشن تر یا تیره تر نباشد.

3. مدل سازی صورت باید برای پوست روشن باید به سمت پوست روشن انجام شود ، تا حد زیادی ، به روشن تر (به رنگ سفید) در قسمت مرکزی صورت. در این حالت با شکل گرفتن بیضی صورت باید مراقب باشید که زیادی صورت کشیده نشود.

4- مدل سازی صورت برای پوست تیره نیز می تواند به سمت رنگ بژ برود در قسمت مرکزی صورت و با شکل گرفتن بیضی صورت انجام شود دو تکنیک گریم را همزمان با هم ترکیب کنید. به خاطر داشته باشید:  برای تیره تر کردن رنگ پوست نیز ، فقط از رنگ های مات استفاده کنید.

5- طبیعی ترین ظاهر سایه های آرایش چشم در نزدیکی تن پوست خواهد بود. به عنوان مثال ، از سفید تا بژ تا قهوه ای و سیاه گسترش می یابد.برای سایه چشم ، از رنگ سیاه نترسید. در شکل اصلی و طبیعی آرایش و گریم ، رنگی نیست! سایه های رنگارنگ می توانند نا مرتب و نامناسب به نظر برسند.

آرایش و میکاپ سایر قسمت های صورت:

  • برای تعریف چهره ای طبیعی ،و برجسته کردن گونه ها ، پیشنهاد می کنم از رنگ پایه مات یا بژ مات یا پودر سایه تیره از رنگ پایه استفاده کنید ،
  • آرایش چشم باید بسیار شیک باشد ، بدون سایه های تیره و سنگین. تا ملیح و طبیعی باشد ، اگر سایه به گونه ای طبیعی باشد ، خوب است که در امتداد لبه بمانید ، و اگر می خواهید خط چشم کشیده باشد ، باید با ظرافت و با تأکید بر چشمان عروس ، باشد. سایه ها باید به رنگ های طبیعی مات نزدیک تر انتخاب شوند .
  • ریمل باید ضد آب باشد تا آرایش در طول جشن عروسی خراب نشود و اندگاری داشته باشد.
  • ابرو در آرایش عروسی. از آنجایی که ابرو چشم ها را قاب می کند ، بسیار مهم است که ظریف به نظر برسند ، آنها را به طور صحیح باید طراحی شوند ، زیبا ، طبیعی و متناسب با نوع صورت عروس داشته باشید. برای اعمال آرایش ابرو قوانین خاصی وجود دارد که نباید از آن غافل شد ، زیرا ابروهای زیبا بر روی چشم هم تاثیر مثبت دارد. ابروها نباید در روز عروسی برداشته شود ، زیرا ممکن است قرمز ی بر جای بماند و انجام این روش حداقل دو روز قبل از عروسی مفید است ،

به یاد داشته باشید که صورت عروس باید طبیعی و نرم به نظر برسد. آرایش عروس باید بعد از شینیون مو انجام شود.

در سالن زیبایی غزل صادقی هیچ نگرانی بابت بهترین روز زندگی خود نخواهید داشت و میتوانید با خیالی آسوده میکاپ تخصصی عروس در اصفهان را به غزل صادقی بهترین گریم تخصصی عروس اصفهان بسپارید و زیباترین روز زندگی تان را به زیباترین روز بدل کنید.

نه تنها آرایش ، بلکه شینیون مو شما را در عروسی بسیار مهم است. یاد بگیرید که چگونه یک مدل موی زیبا و دلپذیر را برای عروسی خود انتخاب کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button