قیمت هایلایت مو در اصفهان

آموزش میکاپ در اصفهان
آموزش میکاپ در اصفهان
مارس 18, 2020
آموزشگاه رنگ مو در اصفهان
آموزشگاه رنگ مو در اصفهان
آوریل 22, 2020

قیمت هایلایت مو در اصفهان

قیمت هایلایت مو در اصفهان

قیمت هایلایت مو در اصفهان

رنگ مو با هایلایت یا رنگ آمیزی مو ساده ترین و سریعترین راه برای تغییر چشمگیر ظاهر شما است. انواع مختلفی از رنگ مو مانند رنگهای دائمی ، رنگهای نیمه دائمی ، رنگهای طبیعی از جمله حنا و سایر رنگهای گیاهی وجود دارد.و یکی از سوالات متداول خانم ها این است که قیمت هایلایت مو در اصفهان چه قدر است شما می توانید برای اطلاع از قیمت ها با سالن زیبایی غزل صادقی تماس حاصل نمایید.

ماندگاری رنگ مو

 رنگهای نیمه ماندگار می توانند تا بیست شستشو ماندگاری  داشته باشند و هر بار که موهای خود را بشویید به آرامی محو می شوند. تولید کننده رنگدانه از مواد تشکیل دهنده طبیعی و عصاره های طبیعی از گیاهان شاید بیشتر استفاده کنند، و هیچ مواد شیمیایی در آن نیست.

 رنگهای گیاهی مثل حنا معمولاً تا هشت شستشو ماندگاری  دارند و برخلاف رنگهای شیمیایی هیچ عارضه جانبی به همراه نمی آورند.

تکنیک های مختلف رنگ آمیزی برای مدل های مختلف مو و انواع مختلف پوست مناسب است. همیشه ایده خوبی است که قبل از استفاده از رنگ مو ، از مشاوره متخصصان مو استفاده کنید.

دستورالعمل قبل از رنگ آمیزی :ابتدا باید قبل از شروع فرآیند رنگ آمیزی مو، مجموعه ای از دستورالعمل ها را  ، دنبال کنید : تن پوست خود را تعیین کنید. رنگ لباس هایی را که ترجیح می دهید و بیشتر آنها را می پوشید مشخص کنید.

رنگ مو خود را بر اساس رنگ چشم خود انتخاب کنید.

 اگر می خواهید برای اولین بار موهای خود را رنگ کنید ، باید از رنگی استفاده کنید که به رنگ طبیعی موهای شما نزدیک باشد. قبل از رنگ آمیزی با استفاده از رنگ موقت ، رنگ را امتحان کنید. اگر رنگ را دوست دارید ، رنگهای دائمی را استفاده کنید. سالن های متخصص رنگ مو هر کدام قیمت های مفاوتی را برای رنگ و هایلات مو دارند که ممکن است در ابتدا زیاد به نظر برسد ولی بهتر است بدانید یک کار بسیار تخصصی است و از عهده هر کسی بر نمیاید و ممکن از در صورتی که فرد متخصص نباشد موهای خود را از دست بدهید پس به خاطر ارزانی سالنی را انتخاب نکنید و کیفیت کار متخصص و مواد مورد استفاده را برای رنگ مویی بدو آسیب در نظر بگیرید.

رنگ آمیزی مو  با آزمایش یک رشته کوچک از موهای شما شروع می شود  که به هیچ یک از ترکیبات رنگی حساسیت نداشته باشید. حتماً سر خود را در طول فرایند رنگ آمیزی صاف نگه دارید تا نتیجه بهتری بگیرید. موهای خود را به رشته ها تقسیم کنید ، سپس هر رشته را بطور جداگانه از ریشه تا انتها آغشته کنید.

رنگ مو متناسب با تن پوست را انتخاب کنید

مهمترین عاملی که در انتخاب رنگ پیگمنت داریم رنگ پوست است ، با توجه به رنگ پوست شما می توانیم رنگهای مناسبی را تعیین کنیم تا از رنگهایی که باید از آن جلوگیری کرد نیز استفاده کنیم زیرا پوست سفید برای بلوند در درجات مختلف خود مناسب است و پوست قهوه ای برای قهوه ای در درجه های خود مناسب است همانطور که ماهیت پوست نقش موثری دارد منظور شما از انتخاب رنگدانه های رنگی و طبیعت پوست ، منظور شما این است که آیا شما پوست گرم یا سرد دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button